onsdag 22 juni 2016

20 juni Nidri o Nikiania

Idag på morgonen vid 9-tiden tog vi en taxi, samma kille hela tiden, till vår båt. Duschade i viken med badkläder på akterdäck där alla såg oss. 

Vi tog båten till Nikiana o ankrade utanför Jens hus. Jag rodde in med gummibåten o då var de på väg att äta frukost. Halv ett väckte jag Natalie o Noah till deras frukost. Men de hade haft en tuff resa o jag är bara glad att de kunde sova ut. Vi badade på eftermiddagen o t o m Jens kunde snorkla med sitt ben. Han satt på gummibåten o gled ner i vattnet. Det är vara så mysigt att få träffa min Jens o hans familj.
Jens, Natalie, Pelle o jag seglade tillbaka båten till Nidri o än en gång fick Natalie o jag bada tillsammans vid båten.
Denise hämtade oss här o tog oss till Nikiana där vi åt en jättegod middag tillsammans allihopa. Det är bara så mysigt att få lov att vara med dem allihopa.
Även ikväll blev vi hämtade av samma taxikille. Nu är vi tillbaka i båten kl 22.30






0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida