söndag 14 september 2014

14 September söndag Liscia bukten

Vi ligger kvar i den här viken som är väldigt stilla och fin. varmt i vattnet 24 grader och 26 grader i luften. Solen skiner och allt borde vara toppen. Men jag känner mig sysslolös idag. Bakat bröd och gjort lite av varje men det räcker inte . Läst bok som jag bara älskar men man kan inte heller läsa hur mycket som heltst. Så nu skäms jag för att känna så här. Kan det bero på min hemlängtan?
Vi tog gummibåten in till stranden och gick en bra bit för att köpa glass. Pelle rodde in mot vinden och jag tillbaka.
Badat en del gånger från båten men rastlösheten kryper  i mig i alla fall . Imorgon går vi vidare och på lördag åker vi hem. Gissa om jag längtar dit.

Ni sitter vi båda och lägger patiens så nu är vi pensionärer på riktigt!!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida