torsdag 23 juli 2015

23 Juli torsdag Vathi

Oj, vilken gungig o varm natt som gick. Det kändes som den jobbigaste natten hittills. Men morgondoppet kändes skönt.

Förra gången vi var här med Linus o Claire drack jag mitt godaste iste någonsin. Jag skrev upp det i min telefon men kom inte ihåg var kafét låg. När vi var här förra gången sa jag till Linus, att hit ska jag ta Kim. Dessutom har jag pratat med Kim om mitt iste o förväntningarna var stora. Gissa om det kändes som platt fall. Jag blev jätteledsen att jag inte hittade vårt kafé. Ringde dessutom Linus men hittade inte kafét. Dessutom när jag var som mest ledsen tappade jag min telefon o nu är den heldöd. Min nya telefon, men det är bara  döda ting. Men mitt iste kan jag inte glömma. Vi ska in dit imorgon o köpa vatten så jag får väl besöka alla ställena imorgon igen.

Lite svalare ikväll känns det som. Bara 27 grader i vattnet.

Det är så härligt att se Vilda o Atle njuta av alla baden. Trots den här värmen är de helt otroliga.



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida