lördag 15 november 2014

15 November lördag Mazala Del Vallo

Det här är Italiens största trålarhamn. Ett enormt stort varv finns här på andra sidan hamnen.
Under vår promenad såg vi en allé med apelsinträd och Vi avslutar vår powerwalk med att köpa färskt bröd. 
Efter frukosten begav vi oss ut på stan och de hade spärrat av en gata med fina krukor och gjort den till gågata idag. Pelle överraskade mig med frågan om jag inte ville ha blå BH och blåa trosor som vi såg i ett skyltfönster. Det här kunde jag inte tacka nej till så jag har fått present idag. Tack Pelle!

Vinden har varit ganska kraftig idag så det kändes skönt att  vara i land i dag.

Smala gränder och en kyrka mitt i stan som i så många andra städer.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida