lördag 25 juli 2015

24 Juli fredag Fiskardho

Kim tog gummibåten in till land kl 06 för att springa innan värmen kommer. Men efter frukost o bad tog vi alla gummibåten in till stan. Alla utom jag gick o handlade medan jag försökte hitta mitt café med det goda istret. Jag gick o gick  o hittade det till slut o gissa om jag var lycklig. Nu gick jag till supermarket där alla de andra fanns. Vi tog gummibåten först till Drömmen för att lägga maten i kylskåpet o sen till mitt café . Men även den här gången gick jag i fel  riktning men till slut kom vi fram. Pelle o Kim tyckte mitt iste var jättegott även Vilda o Atle ryckte om det men de valde
 glass istället.

Vår färd gick vidare till En annan vik 2 km söder om Fiskhardo. För att komma dit fick vi gå en stig över stock o sten men hem valde vi den asfalterade vägen . Fiskhardo är en fin liten by där det finns många restauranger o mycket glass. Kim bjöd Pelle på en drink som även Vilda fick men utan alkohol .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida