torsdag 9 april 2015

9 April torsdag Brindsi

Tjoho! Vi har fått våran reservdel o Pelle har satt den på plats. Han är duktig min Pelle. Nu går motorn som en klocka......
Imorgon lämnar vi den här hamnen efter 8 nätter i samma Marina. Det har varit en bra Marina men vädret har väl inte varit helt ok. Men idag har vi haft varmt o skönt o ätit lunch i sittbrunnen.
Sista dagen i min Park som jag har gått i varje dag ungefär 1.5 timme. Pelle frågar varje dag var min don Joan är o var jag träffar honom. Men Pelle är för lat att följa med, idag valde han att sola istället för att gå. Det är en Park med många olika gångar o fina växter som jag ska visa. Häromdagen gick jag vilse o tänkte på min Hampus som har bra lokalsinne vilket jag inte har.



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida