tisdag 25 augusti 2015

25 Augusti tisdag Kalamata Matina

Powerwalk idag o plötsligt befann vi oss mitt i stan o folk tittade lite konstigt på oss. Men sen visste jag vägen till centrum när jag skulle gå in lite senare. Jag gick bort till badstranden o simmade lite medan Pelle gick till båten o fixade frukosten.

Vi har fått tillbaka vår motor reparerad till vårt ankarspel. Helt otroligt. Vår vän hade plockat itu motorn helt o hållet o bytt ut en del. €170 kostade det oss o det var det värt. Dessutom får vi ett nytt ankarspel skickat till en hamn som vi passerar om någon vecka eller 2, ett nytt kostar här nere 13000kr.

När jag gick in till stan var det många affärer att gå in i. Framförallt  var det svalt o skönt i affärerna. Men det enda jag köpte var ett par fotriktiga sandaler till mig för €75 o då hade jag ändå fått 40% på det priset. Mina andra har gått sönder .

Bilderna är tagna från restaurangen vid klubbstugan.




0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida