söndag 28 juni 2015

28 Juni söndag Preveza

Trots den sena kvällen var vi uppe innan kl 8 idag. Våra vänner gav sig iväg. Vid 8.30 så vi var tvungna att ta farväl av dem. De skulle  till Paxos så vi önskade dem en fin resa. Efter frukosten skulle Pelle fortsätta sova så jag tog min powerwalk . Men när jag kom tillbaka var han i full gång o bytte ut våra glödlampor i båten till ledlampor. Han sov efter lunch istället.
Efter power-napen skulle Pelle leta fram laddaren för de laddningsbara batterierna vi har till pannlampa och ficklampor, men efter genomsökning av hela båten har vi ännu inte hittat den.
Var kan den vara?

Vi har inte gjort så mycket idag men förberett båten tills vi får besök av Nina o Molly imorgon. Jättespännande att få hit dem.

Glömde att berätta när jag powerwalkade idag stod människor i kö för att ta ut pengar. När Pelle o jag gick en runda vid 17- tiden var banken öppen o det stod nog 40 personer utanför banken i kö.
Undrar hur det blir i fortsättningen här med euron?

Bilden togs innan Eva, Rune, Anita o Thomas gav sig iväg.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida