lördag 20 juni 2015

20 Juni lördag Ormos Garitsas

Tänk vad mycket man kan hinna med på kort tid. Jag har varit hos min Jens i USA o firat hans 40-årsdag o fått träffat mina barnbarn i USA o det var en bonus . Sen hem till Sverige o träffat mina svenska barnbarn. Det är rikedom att få träffa alla barnbarnen på mindre än en vecka. Jag är priviligerad men det har varit mycket resor o mellanlandat på många olika ställen i Europa.

Tillbaka till båten igår o blev mött av Pelle o det var fantastiskt. Magnus o Nina fanns ombord. Det kändes så mysigt att få vara tillsammans med dem idag. Att se Ninas mage är så fint. Hon har ett speciellt skimmer omkring sig som alla gravida kvinnor har. Vi har badat o läst böcker idag. Ätit midsommartårta o badat igen. Magnus o Nina bjöd oss på middag på en restaurang ikväll o det var jättegott.
 Tack Nina o Magnus för en  jättegod middag



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida