måndag 29 juni 2015

29 Juni måndag Vonitsa

Powerwalk idag på morgonen sen frukost o handling. Idag är det en stor dag för Pelle när Molly o Nina ska komma på besök .
Men innan vi åkte till flygplatsen träffade vi på ett par gamla bekanta i en motorbåt från Sicilien. Det är alltid lika roligt att träffa folk som man har en bra relation till.

Vi var o mötte Molly o Nina på flygplatsen o det var så härligt att få träffa dem. Innan de kom var  jag o försökte få ut pengar för min väska som hade gått sönder när jag var hemma sist o flög till Korfu. De hade inte någon telefon i sitt bås så medan de gick o ringde till Korfu fick jag vänta. Men det hela slutade med att jag skulle vända mig till Köpenhamn när jag kom hem igen.

Molly lekte med Ninas armband i taxin till båten o armbandet blev kvar i bilen. Men Pelle ringde taxibilen o Nina får igen armbandet nästa måndag när vi behöver en taxi för deras hemfärd. Mycket bra service.

Vi har tagit gummibåten in till en strand men vad folk menar bra sandstrand här är inte detsamma som hemma. Ganska stora stenar på stranden så det går inte att baka kaka. Men Molly har en vattenkanna som hon fick av sin morfar idag, o den blev mycket populär.

Några bilder på Molly o Nina
Välkomna ombord Molly o Nina




0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida